“Linavos” garantinį fondą buvo planuojama panaudoti vežėjams nežinant?

shutterstock_132181055

Prezidiumo narys Erlandas Mikėnas, 2014 metų spalio 30 dieną vykusiame „Linavos“ prezidiumo posėdyje pristatydamas vizito į Tarptautinės kelių transporto sąjungos (IRU) rezultatus, apgailestavo, kad susitikti su IRU generaliniu sekretoriumi Umberto de Pretto reikėjo vykti į Ženevą, nors tokį susitikimą buvo prašoma surengti rugsėjį Vilniuje, U. de Pretto viešnagės metu. 

E. Mikėno teigimu, labai gerai, kad į Ženevą vyko beveik visi prezidiumo nariai – atsakymus į rūpimus klausimus išgirdo dauguma. Pagrindinis vizito tikslas – išsiaiškinti aplinkybes dėl viršgarantinio fondo. Prezidiumo nariai parvyko su dvejopomis naujienomis: džiugi žinia ta, kad viršgarantinio fondo lėšos vis dar saugomos IRU sąskaitoje, tačiau paaiškėjo, kad priešingai, nei buvo teigta iki šiol, yra buvę mėginimų fondo lėšas „investuoti“. Tai prezidiumo nariams patvirtino IRU TIR departamento vadovas Marekas Retelskis, informavęs, kad yra matęs jam susitikimo metu pateiktas sutarčių projektų kopijas.

E. Mikėnas išreiškė apgailestavimą, kad asociacijos prezidentas Algimantas Kondrusevičius iki šiol neatskleidė tiesos vežėjams ir visą laiką tvirtino, kad niekas iš asociacijos nebandė „liesti“ viršgarantinio fondo. „Paaiškėjo, kad buvo mėginama įvykdyti aferą – viršgarantinį fondą mėginta pasisavinti ir jo lėšas panaudoti be prezidiumo žinios bei pritarimo. Tai didžiulė dėmė, nes mes nežinojom apie tokius projektus, o IRU darbuotojai patvirtino, kad buvo bandoma tai įvykdyti.“

Todėl, siekiant, kad viršgarantinis fondas nebūtų masalas nesąžiningiems asmenims, pasiūlytas prezidiumo nutarimas: grąžinti lėšas tiems, kam priklauso – vežėjams. „Mes parvežėme IRU patikinimą, kad viršgarantinis fondas – „Linavos“, todėl reikia įpareigoti sekretoriatą derėtis dėl jo grąžinimo vežėjams – tiems, kurie permokėjo“, – teigė E. Mikėnas.

Į mestus kaltinimus A. Kondrusevičius atsakė, kad tai – spekuliacijos, ir tvirtino, kad viršgarantinio fondo niekada nebuvo bandoma panaudoti: „Šitas klausimas keltas dar anksčiau – nuo vasario mėnesio aš girdžiu, kad yra kažkokios sutartys, kurių aš nematęs ir nenoriu matyti.“

Prezidiumo nario Vyto Bučinsko teigimu, „Ženevoje mes aiškiai išgirdome, kad vežėjų fondas buvo bandomas „praplauti“. Tiek Kongrese, tiek kitais atvejais mums buvo sakoma, kad tų pinigų vežėjai nematys, kad reikalingos papildomos garantijos. Tuos pinigus vežėjams reikia grąžinti“.

Prezidiumo narys Dainius Abramavičius teigė: „Mes spekuliuojam, nes fondas yra, tai žinojome ir praeitame prezidiume. Tris kartus buvome gavę tokią informaciją, kad jis yra, nuvažiavę pamatėm tą patį. Sutinku, kad turime grąžinti tą suma tiems, kurie įsigijo TIR knygeles, bet kol nebus schemos ir konkretaus įvardijimo, kam turi būti grąžinta, aš tikrai tam nepritarsiu. Šiuo momentu fondas tikrai saugiose rankose – IRU sąskaitoje“.

Po diskusijos nuspręsta įpareigoti asociacijos sekretoriatą derėtis su IRU dėl viršgarantinio fondo grąžinimo ir parengti tvarką, pagal kurią viršgarantinis fondas bus grąžintas vežėjams.

Komentarai

Keikovskij Michail 2014-11-10 18:19

“Linava” vežėjams papildomas balastas tikrai nereikalingas. Asociacijoje “Linava” buvo pasiektas nemažas palengvėjimas tarp vežėjų , kai atsikratėme M. Atroškevičiaus kaip vieno iš didžiausio balasto, kuris kartu su R. Malkumi nuveikė daug negerų darbų vežėjų bendruomenės atžvilgiu. Tačiau tuščia vieta ilgai nestovi ir pagrindinai prezidiumo nario V. Bučinsko dėka į “Linavą” buvo prakištas naujas šios atmainos atstovas Zenonas Buivydas. Tikėtina, kad jį taip pavedė nelabai padoriai pasielgęs Šiauliuose sėdintis draugelis.Dabar Zenonas Buivydas jaučiasi labai nemaloniai be normalaus darbo slampinėdamas po asociacijos “Linava” tuštėjančius koridorius. Tačiau jo sąžinės balsą, tikriausiai, užgožia ir nuslopina gaunama darmava gana solydi alga. Kažin kam pirmajam gimė tokia “auksinė” mintis labdaringai įdarbinti žmogų naujėjančioje ir blogų įpročių atsikratančioje asociacijoje. Norėtusi, kad naujasis “Linavos” spaudos atstovas paskelbtu vežėjams Z. Buivydo užimamas pareigas bei pareigybinę instrukciją ką jis naudingo daro asociacijoje. Kiek girdėjosi, Z. Buivydas nelabai sėkmingai dubliuoja Sekretoriaus finansams Tado Ruželės ir “Linavos” prezidiumo posėdžių organizatoriaus Vytauto Kalašinsko darbus. Tikrai nenaudinga vežėjams laikyti “Linavoje” taip brangiai apmokamo cerberio (V. Bučinskas ir M. Atroškevičius privalėtų atsiminti, kad milicijoje ir kariuomenėje juos anksčiau vadindavo politrukais). Aš kategoriškai nesutinku, kad mano, kaip vieno iš “Linavos” nario litai būtų betiksliai toliau mokami Z. Buivydui. Juk pasiaukojamai ir sėkmingai “Linavoje” vykdant pertvarką negalima jos vėl paversti balaganu. Ar galima dėl vieno neaiškaus žmogaus, patekusio per protekcijas į “Linavos” valdžios sudėtį, aukoti prezidiumo daugumos sunkiai nuveiktus gerus darbus. Manau, kad V. Bučinskas ir tie kurie palaikė jį turėtų pasielgti garbingai ir iš savo prezidiumo algų padengti Z. Buvydui abejotinai mokamus pinigus. Aš prieš Zenoną tikrai nesu nusistatęs, jeigu jis “Linavoje” nedirbtu dubleriu, o atliktu kitus organizacinius darbus, gindamas vežėjų interesus Valstybinėse institucijose ir t.t. Tą jis gerai sugeba. Šiandien vežėjai, gabenantis krovinius tik į Rusiją didžiuliu pagreičiu ritasi į finansinę bedugnę. Metų gale fraktai nedidėja, o dar labiau mažėja ir tenka dirbti net nuostolingai ( tik darbuotojų algoms, sodrai, pajamų mokesčių padengimui – šas išlaidas padengia mūsų įmonė). Todėl geriau finansiškai apsimoka pusę transporto priemonių visai nenaudoti, o vairuotojus išleisti atostogų. Jeigu kažkas “Linavoje” sugebėtų tai visuotinai koordinuoti, sumažėjus tarpusavio konkurencijai tarp vežėjų, užsakovai tikriausiai privalėtų fraktus automatiškai pakelti. Dalis vežėjų, prie dabartinės situacijos, jau planuoja kažkiek transporto priemonių statyti ant kaladžių ir laukti geresnių laikų, arba net parduoti. Pavienis ilgalaikis nedirbančių transporto priemonių parkavimas kiekvienai įmonei labai brangiai atseina. Gal “Linavos” vadovybė turi kokių minčių ar galimybių pagelbėti tokiems vežėjams už palankesnes kainas palaikyti transporta, o taip pat gal valdžios atstovai turi kokių minčių, kaip už realią kainą galima būtų į trečias pasaulio šalis realizuoti senesnes mašinas ir t. t. Juk kažkaip reikia taikytis prie nepalankios situacijos. Užkonservavus ar pardavus dolį transporto ženkliai pagerėtų situacija dėl apyvartinių lėšų. Jau labai laukiama informacija dėl viršgarantinio fondo konkrečios paskirstymo galimybės. Štai kur nearti dirvonai naudingai pasireikšti Zenonui Buivydui.

Keikovskij Michail 2014-11-05 13:20

Linavos vežėjų situacija, kurie dirba tik Rusijos kryptimi, pastoviai katastrofiškai blogėja. Iš Linavos vadovybės ir prezidiumo nesigirdi jokių pasiūlymų, kaip galima būtų nors minimaliai pagerinti jų padėtį. Linavoje jau sumažinta daug darbuotojų ir tuo pačiu, kaip teigia Linavos sekretoriatas, susitaupo nemažai pinigų. Kodėl niekas nepagalvoja, nors 2015 metams, vežėjams ženkliai sumažinti nario mokestį. Galimai yra ir kitų būdų palengvinti vežėjams susidariusią situaciją. Negerai kai dalis prezidiumo narių nenoriai bendrauja su eiliniais vežėjais ir arogantiškai elgiasi jų atžvilgiu. Išpuikimas nei vieno niekada neprives prie gero. Labai neskaidru kai prezidiumo nariai pamindami bet kokį padorumą stumia savo draugus Linavoje gauti darmavą atlyginimą. Vienas iš tokių pavyzdžių tai ponas V. Bučinskas kuris, tikėtina, negarbingai pasinaudojo savo užimamomis pareigomis ir organizavo, kad į Linavą už vežėjų pinigus būtų įdarbintas Zenonas Buivydas, atseit optimizuoti asociacijos darbą finansų srytije. Juk šios funkcijos tiesiogiai priklauso atlikti asociacijos Sekretoriui finansams gerb. Tadui Ruželei. Nesuprantama, kam reikėjo dubliuoti šias pareigas. Tai akivaizdus pavizdys kaip nereikia švaistyti vežėjų pinigus ateityje. Jeigu ponas V. Bučinskas norėjo padėti savo draugui Zenonui, tai kaip puikus geradaris galėjo jį priimti dirbti į savo įmonę ir lengva ranka jam mokėti atlyginimą, galimai siekiantį 6000 litų. Norėtusi, kad Linavos vadovybės atstovai, tame tarpe ir V. Bučinskas, sveikiau reguotu į kritiką ir iš to darytų tam tikras išvadas. Asmeniškai smerkiu kai elgiamasi nenaudingai vežėjų bendruomenės atžvilgiu. Su tuo negailestingai kovoju jau nuo 2002 metų. Už atvirą kritiką, A. Kondrusiavičiaus ir ypatingai M. Atroškevičiaus buvau siūlomas pašalinti iš asociacijos Linava. Labai norėtusi, kad Linavos vadovybė ir prezidiumo nariai daugiau pradėtu rūpintis eiliniais vežėjais (gal laikinai asmenines problemas atidėtų į šalį), nes Mokesčių inspekcija kas savaite siunčia grėsmingus apklausos lapus su reikalavimais ir siūlymais, dėl pajamų ir kitų mokesčių didesnio mokėjimo į biudžetą. Keista, kodėl ankstesniais metais tokie spaudimai iš VMI nebuvo vykdomi, tačiau intensyviai tai pradėta daryti po Rusijos paskutiniu metu panaudotų sankcijų Lietovos maisto pramonės atstovams, kas neregėtai smarkiai pasunkino ir pablogino vežėjų finansinę padėtį. Kodėl Linavoje nekalbama apie galimą nario mokesčio sumažinimą, apie konkreičią pagalbą nuo Vyriausybinių organizacijų spaudimo verslui, ilgai nesulaukiam pagalbos dėl draudikų savivalės, niekaip nepajuda reikalai dėl greitesnio Baltarusijos sienos kirtimo grįžtant vežėjams iš RUS ar BY į Lietuvą ir t.t.Aišku, kad didžiąją dalį Linavoje sudaro teigiami finansiniai poslinkiai. Gerai, kad prezidiumo nariai pradėjo veiksmus dėl viršgarantinio fondo sugrąžinimo vežėjams. Tačiau norėtusi greičiau gauti informaciją kokios pinigų sumos galima tikėtis atgauti už brangiau pirktas TIR knygeles. Norėtusi paskaičiuoti savo įmonės finansines galimybes ir kokį apivartinį fondą galima planuoti ateičiai. Nepretenduoju į visapusiškai objektyvų išsakytos kritikos teisingumą, tačiau labai norisi, kad kuo mažiau būtų daroma klaidų, o tuo pačiu ir abejingumo visų vežėjų atžvilgiu. Dar labiau nesinori grįžti į praeitį. Drąsiai galiu pasakyti, kad labiausiai mus nuo blogos praeities saugo tokie sąžiningi ir energingi žmonės kaip Juozas Kuklys arba į jį panašūs. Visada malonu su Juozu bendrauti ir yra ko pasimokyti iš jo įgytos patirties. Pagarbiai. Sigitas Česnavičius

Vidas Pilkauskas 2014-11-04 14:38

Daugelis vežėjų, skundžiasi, kad dėl mažų krovinių pervežimo kainų, po kiekvieno mėnesio, pastebimai blogėja jų įmonių galimybės turėti pakankamai apyvartinių lėšų. Liūdniausia, kad padėtis nesikeičia ir metų pabaigoje. Be to užsakovai užtempia atsiskaitymus net iki dviejų mėnesių. Todėl tenka skaičiuoti kiekvieną litą. Kiek žinoma "Linavoje" yra sumažintas darbuotojų skaičius ir turbūt tai padės sutaupyti nemažas lėšas. Tokioje sudėtingoje vežėjams situacijoje, tikėtina atsiras galimybė sumažinti metinį asociacijos nario mokestį nuo 1600 litų iki kokių 800 - 1000 litų. Reikėtų pagalvoti ir apie tai, kad vežėjai galėtų už nario mokestį atsiskaitinėti ir ketvirčiais, pav. padalinus sumą į kokias tris dalis: pirmą ketvirtį sumokėti pusę visos sumos, o likusią dalį per kitus du ketvirčius. Jeigu neuždelsiant vežėjų įmonėms būtų sugrąžintas turimas Ženevoje viršgarantinis fondas, tai galimai kai kurias įmones net galėtų apsaugoti ir nuo realiai gręsiančių bankrotų. Todėl būtų didelis prašymas kuo skubiau gauti informaciją kokių pinigų sumų kiekviena vežėjų įmonė gali tikėtis. Malonu girdėti, kad jau paruoštas sekančių metų biudžeto planas. Prieš plano sudarymą asociacijoje "Linava" skubiai buvo imtasi pertvarkos. Todėl norisi daugiau žinoti konkrečios statistikos bei finansinės informacijos kaip pagerėjo finansinė padėtis asociacijoje po įvykdytų permainų. Ar tai turės ženklios įtakos 2015 metų asociacijos biudžetui? Norint susidaryti objektyvią nuomonę, apie vykdomas reformas asociacijoje, reikėtų, kad "Linavos" spaudos atstovas, su vadovybės pagalba, tinklalapyje pateiktu sekančią informaciją: 1) Koks skaičius darbuotojų, nuo "Linavoje" vykdomos pertvarkos pradžios, jau yra atleistas iš darbo ir kokia dabar pinigų suma sutaupoma per mėnesį už jiems mokėtas algas. 2) Koks skaičius naujų darbuotojų, nuo pertvarkos pradžios, priimtas į asociaciją ir kokia suma pinigų jiems išmokama per mėnesį. 3)Kokiam skaičiui "Linavos" darbuotojų per pertvarką yra sumažinti atlyginimai ir kokia pinigų suma dabar susitaupo per mėn. 3a) Ar, vežėjams finansiškai sunkiu metu, "Linavos" darbuotojais nežada pasekti ir asociacijos prezidiumo nariai bei artimiausiu metu sau taip pat susimažinti atlyginimus (ar jiems nekalbėti apie savo atlyginimus yra moralu kitų atžvilgiu?)? 4) Ar dar yra numatyta iš likusių asociacijos darbuotojų atleidinėti žmones iš darbo ? Jeigu taip tai koks skaičius dar bus atleistas ir kiek tai padėtu sutaupyti lėšų per mėn. Neturint skaidrios ir patikimos informacijos apie kadrų pertvarkymą "Linavoje" kyla labai daug nesveikų diskusijų bei bereikalingų nesusipratimų. Todėl iš "Linavos" spaudos atstovo laukiama skubios informacijos. Taip pat laukiame informacijos iš prezidiumo narių kada bus sumažintas "Linavos" nario mokestis. Asociacijoje reikėtų nario mokestį diferencijuoti pagal turimą transporto parko dydi. Turintys iki 20 vilkikų mokėtų "Linavos" nario mokestį apie 500 Lt., iki 30 vilkikų-1000 Lt., o virš 30 vilkikų - 1500 Lt. Pagarbiai.

Atroškevičius Mečislavas 2014-11-04 12:05

Ponas Mikėnai! Jus jau antra kadencija kaip prezidiume, bet apie TIR sistemą kalbate kaip neišmanėlis ir diletantas. Suprantu, kad pats nesinaudojate TIR sistema, neperkate TIR knygelių. Bet kaip prezidiumo narys, o tuo labiau su tokiom didelėm ambicijom kaip Jūsų kai kandidatuojate į Linavos prezidentus, turėtumet bent šiek tiek kalbėti profesionaliau. Asociacija - tai ne kioskelis, prekiaujantis TIR knygelėmis, o pačios knygelės ne kibinai - tai finansinės garantijos. Vienos knygelės garantija - 60 tūks. EUR, o metinė Linavos išduodamų garantijų suma viršija 10 mlrd. EUR. Tai milžiniški pinigai ir organizacija, t.y. garantuojanti asociacija, vykdanti tokią veiklą privalo turėti atitinkamą finansinį stabilumą. Vežėjų sukauptas garantinis fondas - tai mizeris, nes 8000 USD, kurį pateikia kiekvienas vežėjas dažniausiai nepadengia visų nuostolių. Tai Jus ir pats puikiai žinote, nes ir už Jūsų buvusią įmonę "Vedauta" dėl TIR sistemos pažeidimų Rusijoje asociacija Linava sumokėjo 100 tūkst. Litų, kurių Jus iki šiol negražinote vežėjams. Jau nuo praeitų metų pati IRU pradėjo kaupti papildomus fondus (stabilumo), nes taip jai nurodė audituojanti kompanija PriceWaterhouseCoopers, kuri tai daro pagal Jungtynių Tautų Organizacijos reikalavimus. Tuo pačiu IRU reikalauja padidintų garantijų ir iš nacionalinių garantuojančių asociacijų. Mes puikiai prisimenam, kad dar pernai, kai vyko Konkurencijos Tarybos byla Linavos atžvilgiu ir mums grėsė iki 10% metinės apyvartos dydžio bauda, tai buvo reali grėsmė asociacijos finansiniam stabilumui. Ir papildomas fondas, kuris buvo saugomas Ženevoje buvo mūsų veiklos garantas. Ir aš nemėlavau, o sakiau tikrą tiesą, kad jokia IRU iki Konkurencijos Tarybos bylos pabaigos nebūtų leidusi mums pajudinti šį fondą. O mano pozicija buvo, yra ir bus visada vienoda. Aš pasisakau už tai, kad visi Linavos pinigai turi buti saugomi Ženevoje, prižiūrint IRU. Aš turiu omeny rezervinius ir garantinius fondus. Ir būdamas prezidiume visada už tai balsavau. Todėl šiandien šitie vežėjų pinigai ir buvo išsaugoti, skirtingai nuo 2010 metų.

Mikėnas Erlandas 2014-11-04 07:21

p. Atroškevičius melavo, kad garantinio fondo grąžinti negalima. Melavo kaip ir prezidentas A. Kondrusevičius bei R.Malkus. Dabar jis meluoja, kad tai buvo žinoma. Noriu priminti , kad investicinės sutartys paruoštos dar 2013 m. spalį, o mes jas pamatėme tik šių metų pradžioje. Todėl vasario mėnesį ir buvo iškeltas klausimas, kad viršgarantinį fondą uždrausti naudoti be prezidiumo žinios. Kai R. Malkus š.m vasarą paslapčia susitiko Vilniuje su IRU generaliniu sekretoriumi, o prezidentas nesuorganizavo jo susitikimo su Linavos prezidiumu, neliko nieko kito, kaip tai padaryti mums. Dabar vyksta įvairiausios pokalbio su IRU generaliniu sekretoriumi interpretacijos pasitelkiant įvairius komentatorius, kurie Ženevoje nebuvo, o kas būtų buvę, jei ten būtų vykę keletas prezidiumo narių? Dar vienas faktas, kuris priverčia susimąstyti, kad IRU vadovybei supratus mūsų vizito tikslą, ji suskubo informuoti, kad apie visus investicinius ketinimus žinojo Linavos prezidentas A. Kondrusevičius.

Atroškevičius Mečislavas 2014-11-03 14:23

„Mes parvežėme IRU patikinimą, kad viršgarantinis fondas – „Linavos“, todėl reikia įpareigoti sekretoriatą derėtis dėl jo grąžinimo vežėjams – tiems, kurie permokėjo“, – teigė E. Mikėnas. Ši citata irgi verta dėmėsio. Kiek pamenu, š.m. gegužės 9 d. IRU generalinis sekretorius Umberto de Pretto Linavos kongrese patvirtino, kad tai yra Linavos pinigai. Jis net "patraukė per dantį" vieną iš vežėjų sakydamas, kad vežėjų dalyvavimas TIR sistemoje yra savanoriškas reikalas, ir IRU nieko neverčia dalyvauti šioje sistemoje ir garantuoja grąžinti jei prireiks ir pagrindinio garantinio fondo lėšas, tiesa tik po 27 mėn. nuo paskutinės TIR operacijos. Nelabai suprantu, ką naujo ponas Mikėnas "parsivežė" iš Ženevos? Fondų likučiai derinami mažiausiai kas 3 mėnesiai. Linavos TIR departamento vadas Heliodoras Giedrys paskutinį suderinimą darė liepos mėnesį, turi IRU oficialų raštą. Ar tam, kad tą raštą "perpatikrinti" reikėjo siūsti į Ženevą 11 asmenų grupė? Ar vienam nebūtų pakakę nuvažiuoti, kad ir tam pačiam Mikėnui? Bet vienam nuvažiuoti, matyt, kompetencijos nepakaktų.

Atroškevičius Mečislavas 2014-11-03 13:42

„Paaiškėjo, kad buvo mėginama įvykdyti aferą – viršgarantinį fondą mėginta pasisavinti ir jo lėšas panaudoti be prezidiumo žinios bei pritarimo. Tai didžiulė dėmė, nes mes nežinojom apie tokius projektus, o IRU darbuotojai patvirtino, kad buvo bandoma tai įvykdyti.“Kalbėdamas taip neatsakingai ponas Mikėnas ir toliau žaidžia savo nešvarius žaidimus. Tokie kaltinimai meta šešėlį ir ant IRU vadovybes, nes bandoma vežėjus įtikinti, kad kažkas buvo daroma neteisėto. Nenoriu komentuoti nesąmonių, aš tik pacituosiu š.m. vasario 18 dienos prezidimo posėdžio protokolą.3. SVARSTYTA: Dėl TIR fondų sukauptų lėšų panaudojimo. Pranešėjas, generalinis sekretorius R.Malkus, multimedijos pagalba, pateikė TIR garantinės sistemos piniginių lėšų būklę, kiek sukaupta lėšų ir kur jos laikomos. ... Viso sukaupta 6,602 mln. CHF. ...Sukauptos virš garantinės lėšos 2,886 mln CHF taip pat saugomos Ženevoje, IRU sąskaitoje, skirtoje asociacijai "LINAVA". Reikia nuspręsti ir pateikti IRU vadovybei kaip bus panaudojamos viršytos privalomo garantinio fondo lėšos... ......E.Mikėnas paklausė pranešėjo, kokios sumos sukauptos privalomajame TIR garantiniame fonde ir kiek sukaupta virš garantinio fondo lėšų. Jis siūlo įpareigoti generalinį sekretorių iki prezidiumo nustatytos datos pateikti siūlymą dėl virš TIR garantinio fondų sukauptų lėšų panaudojimo. M.Atroškevičius pasiūlė papildyti nutarimo projektą, įvardinant, kad virš TIR garantinio fondo lėšos bus panaudojamos tik su prezidiumo žinia.... Buvo priimtas nutarimas "DĖL TIR GARANTINIO FONDO" Nr. 09-01Lietuvos nacionalinės vežėjų asociacijos "LINAVA" prezidiumas, įvertinęs tai, kad pagal 2011 m. birželio 3 d. IRU primta sprendimą dėl naujų TIR knygelių kainų iki 2013 m. rugsėjo 1d. sukaupta 6,602 mln. CHF, o TIR garantinis fondas pilnai sukauptas 2013 m. vasario mėn., nutaria: 1. TIR garantinio fondo lėšos palikti IRU sąskaitoje, Ženevoje ir būtų prižiūrimas IRU. 2. Įpareigoti generalinį sekretorių R.Malkų iki XXVI kongreso pateikti prezidiumui nutarimo projektą dėl sukauptų virš garantinio fondo lėšų tikslinio panaudojimo. Iki atskiro prezidiumo sprendimo virš garantinio fondo sukauptos lėšos saugomos IRU sąskaitoje, Ženevoje. Nutarimas buvo priimtas, balsuojant "už" - vienbalsiai. Tame tarpe ir ponas Mikėnas.Todėl galiu tik apgailestauti, kad prezidiumo naris ponas E.Mikėnas taip trumpai prisimena net savo pasiūlymus ir balsavimus. Tikiuosi, kad gal būt tai daugiau ne moralinė, o simptomatinė problema. Ji yra pataisoma. Bilobil kapsulėse yra ginkmedžio lapų ekstrakto, kuris gerina galvos smegenų aprūpinimą deguonimi ir gliukoze.


Jūsų komentaras

Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:

arba užsiregistruoti.

Nacionalinės asociacijos

eu-flag-2108026_960_720

Mokslininkai: protekcionistiniai įstatymai prieštarauja ES vertybėms ir tikslams

Europoje ir toliau daugėja šalių, kurios įvedinėja minimalaus darbo užmokesčio įstatymus užsienio šalių vežėjams, dirbantiems jų teritorijoje. Vis tik Europos mokslininkų atlikto tyrimo rezultatai teigia, kad tai prieštarauja Europos Sąjungos principams ir esminiams dokumentams. Maža to, tokie įstatymai žalingi ir visai ES ekonomikai, o ypatingai šalims, kuriose transportas atlieka svarbų vaidmenį, tai yra ir Lietuvai. 

2017-03-23 509
1
^61859F7ABFD231318E62BE91CF689956BFA1DE79CC2DA968D6^pimgpsh_fullsize_distr-6

Su opozicija susitvarkyta. Kas toliau?

Gruodžio 14 d. „Linavos“ prezidiumo posėdyje buvo nuspręsta pašalinti iš asociacijos UAB „Mečys“. Kaip į šitą žinią sureagavo vežėjai, gruodžio 15 d. susirinkę į pakartotinį kongresą? Kokias galima daryti išvadas apie „Linavoje“ vykstančius pokyčius, ir ko vežėjai gali tikėtis ateityje? „Linavos“ nario pašalinimas dėl asociacijos vardo diskreditavimo ir asociacijos orumo žeminimo – beprecedentinis atvejis per visą asociacijos gyvavimo istoriją. Tad nenuostabu, kad pakartotiniame kongrese šis klausimas sukėlė daugybę diskusijų.

2016-12-21 2,323
2
Linava-pav

„Lindra 2“: neatsakyti klausimai

„Linavos“ prezidentas Erlandas Mikėnas praėjusį rudenį viešai pranešė apie planus kurti asociacijos draudimo bendrovę, kurios tikslas – pagerinti komercinio transporto draudimo sąlygas. Vežėjai sutaria, kad dabartinės draudimo sąlygos yra nepagrįstai drakoniškos, tačiau kyla eilė paprastų klausimų: kaip naujoji bendrovė galėtų būti įsteigta ir kaip turėtų veikti?

2016-12-14 880
3